طراحي سايت در اصفهان بهترين طراح سايت در اصفهان
10.11.1400
انگيزه لذت جويانه يك فرد به عنوان يك عامل مهم در رفتارهاي آنلاين و طراحي سايت در اصفهان مورد بررسي قرار گرفته است. در شناسايي عناصر طراحي وب سايت براي تسهيل رفتارهاي كاربر، محققان و دست اندركاران از رويكرد انكرينگ استفاده كرده اند. رويكرد لنگر به كاربران نياز دارد تا قبل از ارزيابي نسخه نهايي يك وب سايت (تنوع) با نسخه آزمايشي يك وب سايت (كنترل) تعامل داشته باشند. عليرغم اهميت انگيزه لذتجويي و استفاده از رويكرد لنگر، تحقيقات قبلي توجه زيادي به فرآيند لنگر انداختن كاربران لذتگرا نداشتهاند. اين مطالعه با تكيه بر مدل احتمال تشريح (ELM)، فرآيند لنگر انداختن اهداكنندگان لذتگرا را در زمينه طراحي وبسايت خيريه بررسي ميكند. به طور خاص، اين مطالعه تئوريسازي و آزمايش تجربي اعتدال زياد كمككننده بر اثرات نگرش نسبت به وبسايت آزمايشي (ATW) و كيفيت محتواي اطلاعات (ICQ) و كيفيت سيستم (SQ) يك وبسايت تمامشده بر نگرش نسبت به وبسايت تمامشده (AFW) است. ). ما پيشنهاد ميكنيم كه اهداكنندگان با سطوح بالاتر كمككننده بيشتر تحت تأثير SQ هستند، اما كمتر تحت تأثير ICQ و ATW هستند. ما پيشبينيهاي خود را با استفاده از يك طرح آزمايشي تركيبي بين موضوعي شامل 536 آزمودني آزمايش كرديم. نتايج از همه فرضيه ها پشتيباني مي كند. اين مطالعه ELM را با گنجاندن فرآيند لنگر انداختن و معرفي انگيزه بسط ويژه خيريه گسترش ميدهد. اين مطالعه همچنين با بررسي فرضيه نقش هاي چندگانه كه در تحقيقات قبلي توجه كافي را به خود جلب نكرده است، به ادبيات كمك مي كند. تصميم گيري (Blankenship و همكاران، 2008؛ Mussweiler & Strack، 1999). تحقيقات گذشته IS نشان داده است كه ادراكات و نگرش هاي قبلي بر ادراكات و نگرش هاي پس از آن تأثير مي گذارد (Angst & Agarwal, 2009; Bhattacherjee & Premkumar, 2004). به عنوان مثال، ارزيابي هاي اوليه فناوري بر ارزيابي هاي بعدي تأثير مي گذارد زيرا دانش به دست آمده از تجربه براي تصميم گيري مهم است (كيم و مالهوترا، 2005؛ مانيكا و همكاران، 2018؛ ونكاتش و همكاران، 2011). تحقيقات قبلي اشاره كرد كه اهداكنندگان بالقوه از وب سايت خيريه بازديد مي كنند تا اطلاعاتي در مورد سازمان هاي غيرانتفاعي به دست آورند و سازمان ها را در طراحي سايت در اصفهان به طور مستقيم ارزيابي كنند اين ارزيابيها احتمالاً بر تصميمگيري ساير اهداكنندگان در مورد كمك مالي به سازمانهاي خيريه خاص تأثير ميگذارد
برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج:
<~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>
+ نوشته شده: 1400/11/10 ساعت: ۱۱ توسط:ojshid :
طراحي سايت در اصفهان بهترين طراح سايت در اصفهان
7.11.1400
در دنياي تجارت مجازي و طراحي سايت در اصفهان ، يك رابط وب سايت به عنوان پنجره اي عمل مي كند كه از طريق آن مصرف كنندگان با تجربيات اوليه خود با يك خرده فروش آنلاين مواجه مي شوند (ژانگ و ون دارن، 2002).براي بهبود رفتار خريد آنلاين مصرف كنندگان، براي كسب و كارها بسيار مهم است كه درك بهتري از عواملي داشته باشند كه نه تنها باعث تحريك احساسات مثبت و خوشايند در بين مصرف كنندگان مي شود، بلكه همچنين عواملي كه احساسات و واكنش هاي منفي را در بين مشتريان برمي انگيزد و در نهايت مي تواند رفتار خريد آنلاين را مختل كند. (عظيم، 2012). بر اين اساس، مطالعه حاضر با هدف پرداختن به خلأ تحقيقاتي شرح داده شده در بالا و ارائه درك بهتري از تأثير عناصر طراحي وب سايت بر تحريك درك شده در محيط هاي خريد آنلاين است. به طور دقيقتر، هدف اين مطالعه بررسي تمام عناصر طراحي وبسايت نيست كه انجام آن در يك مطالعه واحد بسيار دشوار است، بلكه هدف آن تمركز بر ويژگيهاي كليدي طراحي وبسايت است كه بيشتر براي مصرفكنندگان آشكار است و مورد استفاده قرار ميگيرد. يعني طراحي وب سايت هاي بصري، ناوبري و اطلاعاتي. بدون شك، درك اينكه چگونه ويژگي هاي طراحي وب سايت بر احساس تحريك در خريد آنلاين تأثير مي گذارد، پيامدهاي ارزشمندي براي طراحي وب سايت هاي بهتر ارائه مي دهد كه مي تواند در كاهش ادراك عصبانيت در بين مصرف كنندگان آنلاين مؤثرتر باشد و متعاقباً پذيرش خريد آنلاين را افزايش دهد.مدل تحقيق هدايت كننده اين مطالعه را ارائه مي دهد. مدل تحقيق بر اساس مطالعات مفهومي و تجربي در رشته هاي مرتبط تدوين شده است. اين مدل بيان مي كند كه ويژگي هاي طراحي وب سايت بصري، ناوبري و اطلاعاتي تأثيرات منفي بر تحريك درك شده در تنظيمات خريد آنلاين و طراحي سايت در اصفهان خواهد داشت. متغيرها و فرضيه هاي تحقيق در زير شرح داده شده است.
برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج:
<~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>
+ نوشته شده: 1400/11/7 ساعت: ۱۱ توسط:ojshid :
طراحي سايت در اصفهان بهترين طراح سايت در اصفهان
3.11.1400
دولت هاي شهر و منطقه در اندونزي در مجموع داراي 514 وب سايت و طراحي سايت در اصفهان هستند. با اين حال، در بين اين تعداد، وب سايت هايي كه تا سال 2018 قابل دسترسي بودند، تنها 92.8٪ يا 477 وب سايت هستند. 37 مورد از آنها به دلايل مختلف مانند پايگاه داده خراب، در دست ساخت، تعليق يا حتي هك شدن قابل كار نيستند. بر اساس نتايج نمونه گيري، اين مطالعه تنها از 15 نمونه وب سايت از مجموع 477 وب سايت به عنوان هدف تحقيق استفاده كرد. اين تحقيق به سه مرحله تحقيق شامل نمونهگيري وبسايت، آزمايشهاي طراحي وبسايت و تجزيه و تحليل دادهها تقسيم ميشود وبسايتي كه با در نظر گرفتن جنبههاي شناختي و فيزيكي كاربران ساخته ميشود، به به حداقل رساندن حجم كاري مغز و استفاده از حافظه كاربر كمك ميكند [13]. Te'eni [13] همچنين پيشنهاد كرد كه جنبه هاي شناختي مربوط به عملكرد مغز و نمونه هايي از جنبه هاي فيزيكي توانايي هاي مربوط به حركات چشم است. در واقع، تحقيقاتي كه در مورد رابطهاي وبسايت، بهويژه رابطهاي دولتهاي شهري يا منطقهاي كه به كاربران فيزيكي و شناختي مربوط ميشوند، بسيار محدود است، در حالي كه در واقع، طراحي وبسايت خوب يكي از عوامل حياتي است كه بر استفاده از وبسايت تأثير ميگذارد [5] .هدف اين مطالعه بررسي طراحي وبسايت دولتهاي شهر و منطقه در اندونزي بر اساس تواناييهاي شناختي و فيزيكي شهروندان است. تست شناختي با استفاده از نوروسكي Mindwave انجام شد و Eye Tribe Tracker براي جنبه هاي فيزيكي راه اندازي شد. دادهها با استفاده از One Way ANOVA براي تعيين اينكه كدام طراحي سايت در اصفهان بر ظرفيت شناختي و فيزيكي شهروندان تأثير ميگذارد، با وارد كردن نوع طرحبندي، رنگ پسزمينه و تايپوگرافي، تجزيه و تحليل شد. اين مطالعه به ارائه توصيههاي طراحي وبسايت شامل طرحبندي، رنگهاي پسزمينه و تايپوگرافي براي دولتهاي شهر و منطقه در اندونزي كمك ميكند.
برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج:
<~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>
+ نوشته شده: 1400/11/3 ساعت: ۱۴ توسط:ojshid :
طراحي سايت در اصفهان بهترين طراح سايت در اصفهان
طراحي سايت در اصفهان
طراحي سايت در اصفهان
29.100.1400
براي اين مطالعه، ما بر اساس ELM كه توسط Petty و Cacioppo [12،13] توسعه يافته است، براي حمايت از مدل تحقيق خود استفاده مي كنيم. اگرچه در ابتدا براي رفتار مصرف كننده قبل از اينترنت اعمال مي شد، ELM در زمينه هاي آنلاين مانند پاسخ هاي كاربر به تبليغات آنلاين به كار گرفته شده است [14،15]. فرض اصلي ELM اين است كه متقاعدسازي ممكن است از طريق يك مسير مركزي بر اساس قدرت استدلال هاي ارائه شده در يك پيام يا يك مسير جانبي بر اساس نشانه هايي مانند جذابيت منبع پيام القا شود. ميزان انتخاب افراد براي بررسي دقيق اطلاعات ارائه شده از هر مسير بر اساس وضعيت "احتمال توضيح" آنها است. در حالتهاي با احتمال بالا، افراد احتمالاً درگير بررسي دقيق يا پردازش متفكرانه يك پيام اطلاعاتي ميشوند - به طوري كه بيشتر تمايل دارند با كيفيت استدلال متقاعد شوند تا با نشانههاي جانبي. در مقابل، كساني كه در حالتهاي احتمال تشريح كم هستند (يعني فاقد توانايي يا انگيزه براي تعمق متفكرانه) تمايل دارند كه توسط نشانههاي پيراموني برانگيخته شوند. در اين مطالعه، نشانههاي جانبي به شكل عناصر طراحي ظاهر ميشوند، مانند جذابيت تصوير، طراحي ناوبري، حضور اجتماعي يا ارتباط با ديگران در وبسايت. بنابراين هنگامي كه افراد در حالتهاي احتمال تشريح پايين هستند، نشانههاي پيراموني تأثير قويتري بر تغيير نگرش يا متقاعدسازي ميگذارند تا زماني كه در حالتهاي احتمال تشريح بالا باشند. يك هشدار جالب به ELM، و مربوط به اين مطالعه، اين است كه يك فرد انگيزه احتمال بسط را تعيين مي كند، كه در ELM به عنوان سطح مشاركت توصيف شده است [12]. كساني كه انگيزه و توانايي بالايي دارند (مثلاً درگير و داراي دانش قبلي در مورد موضوع متقاعدكننده) مسير اصلي متقاعدسازي را در پيش مي گيرند و براي متقاعدسازي بر كيفيت استدلال هاي ارائه شده در مورد موضوع تكيه مي كنند. در مقابل، كساني كه بي انگيزه هستند (مثلاً درگير نيستند و دانش قبلي كمي يا بدون اطلاع قبلي از اين موضوع دارند) تمايل دارند به مسيرهاي جانبي متقاعدسازي تكيه كنند.
برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج:
<~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>
+ نوشته شده: 1400/10/29 ساعت: ۱۱ توسط:ojshid :